miercuri, 18 ianuarie 2017

Cristi Borcea s-a enervat foarte tare cand a auzit ca va fi eliberat


Puscariasul Cristian Borcea, fost actionar al Clubului de fotbal Dinamo, s-a luat cu mainile de par cand a vazut la Antena 3 ca parlamentarii vor sa adopte Legea Gratierii si Amnistiei. Suparat ca este posibil sa fie eliberat in viitorul apropiat, acesta a facut urmatoarea declaratie pe pagina personala de facebook: "Era sa am un infarct cand am vazut ce vor sa faca tampitii astia din Parlament! Chiar si in Romania, o astfel de lege este o mare aberatie! Eu nu o sa plec din puscarie nici daca or sa incerce sa ma scoata cu forta. Pai, cum...? Eu am platit chirie pentru holul inchisorii de la Jilava pana in 2022. Mi-am amenajat aici o camera frumoasa, doar pentru mine, si n-am de gand sa renunt atat de usor la confortul meu. Inchirierea spatiului m-a costat 85.000 euro si am mai investit in amenajarea camerei inca 200.000 euro. Mi-am pus pe jos marmura de Carrara! Nici macar acasa nu ma bucur de luxul in care traiesc aici. Plus ca Valentina Pelinel s-a obisnuit cu locul asta si n-as vrea sa o stresez acum, cand este insarcinata. Maine o sa ies si eu in strada pentru a protesta impotriva acestei legi aberante!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu